Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot
    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    20/11/2022
    Meta otpušta 11000 radnika
    12/11/2022
    Apple proizvodnju seli u Indiju
    08/11/2022
    Facebook Twitter Instagram
    • Tehnologija
    • Mobiteli
    • Zanimlivosti
    Facebook Twitter Instagram YouTube LinkedIn
    Castor.hrCastor.hr
    Demo
    • Home
    • Tehnologija
      1. Mobiteli
      2. Zanimlivosti
      3. Top Postovi
      4. View All

      Apple proizvodnju seli u Indiju

      08/11/2022

      Procurile fotografije Realme 10 Pro

      06/11/2022

      Samsung Galaxy S23, potvrđene glasine

      06/11/2022

      Oneplus 256gb Smartphones: Here are The Top 10 Picks

      10/03/2022

      Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike

      20/11/2022

      Pakistan and Australia Set to Swing the Changes for Second Test

      14/01/2021

      2022 NCAA Women’s Hockey Tournament: Schedule & Scores

      14/01/2021

      Olympic Great Todd Loses Training License for Hitting Horse

      14/01/2021

      Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike

      20/11/2022

      Meta otpušta 11000 radnika

      12/11/2022

      Apple proizvodnju seli u Indiju

      08/11/2022

      Apple izbacuje “Hey” iz Siri

      06/11/2022
    Castor.hrCastor.hr
    Home » Tehnologija » Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    Istaknuto

    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike

    Seo Optimizacija, nauči kako funkcionira i kako postići bolju vidljivost na tražilicama
    By Admin20/11/2022Updated:22/11/2022Nema komentara43 Mins Read51 Views
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Telegram Tumblr Email
    Što je Seo
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Želite li naučiti sve o SEO-u? Prije nego što vas naučim kako funkcionira i kako se to radi, prvo prođimo kroz definiciju SEO-a, a zatim ćemo se pozabaviti time kako SEO funkcionira.

    Što je SEO?

    SEO je skraćenica za optimizaciju tražilice. SEO je proces poduzimanja koraka kako bi se web stranici ili dijelu sadržaja pomoglo da se rangiraju više na Googleu.

    Ključna razlika između SEO-a i plaćenog oglašavanja je u tome što SEO uključuje “organsko” rangiranje, što znači da ne plaćate biti u tom prostoru. Da budemo malo jednostavniji, optimizacija za tražilice znači uzeti dio mrežnog sadržaja i optimizirati ga tako da ga tražilice poput Googlea prikazuju na vrhu stranice kada netko nešto traži.

    Gledajte to ovako, kad netko u Google upiše “vegan lasagna”, vjerojatno traži recept, sastojke i upute kako ih napraviti. Ako ste napisali članak o spravljanju veganskih lazanja, htjeli biste da ljudi pronađu vaš recept. Da bi ga netko pronašao, mora biti rangiran iznad svih drugih web stranica s receptima za veganske lazanje. Nije lako, ali to je suština SEO marketinga.

    Razdvojimo to još dublje: većina online pretraživanja počinje s tražilicom poput Googlea. Zapravo, 75 posto tih pretraga počinje na Googleu.

    Da biste bolje razumjeli kako svoj sadržaj možete rangirati više u tražilicama, prvo morate razumjeti kako funkcionira pretraživanje.

    Konačni cilj ovog članka je pomoći vam da razumijete detalje pretraživanja kako biste mogli optimizirati svoj sadržaj za viši rang na Googleu i privući više očiju na svoje objave.

    Osnovni elementi SEO-a: SEO na stranici i SEO izvan stranice

    Kada je riječ o širem SEO-u, postoje dva jednako važna puta: SEO na stranici i SEO izvan stranice . 

    On-page SEO je stvaranje sadržaja za poboljšanje vašeg rangiranja. To se svodi na uključivanje ključnih riječi u vaše stranice i sadržaj, redovito pisanje visokokvalitetnog sadržaja, osiguravanje da su vaše metaoznake i naslovi bogati ključnim riječima i dobro napisani, među ostalim čimbenicima.

    SEO izvan stranice je optimizacija koja se odvija izvan same vaše web stranice, kao što je zarađivanje povratnih veza. Ovaj dio jednadžbe uključuje izgradnju odnosa i stvaranje sadržaja koji ljudi žele dijeliti. Iako je potrebno puno rada, sastavni je dio uspjeha SEO-a. 

    SEO strategije: Black Hat vs. White Hat

    Uvijek sam igrao igru ​​dugoročnog poduzetništva i vjerujem da je to pravi put. Međutim, to nije slučaj sa svima. Neki ljudi bi radije iskoristili brze dobitke i prešli na nešto drugo.

    Kada je riječ o SEO-u, traženje brzog napretka web stranice često se naziva ” Black Hat Seo”. Ljudi koji implementiraju Black Hat SEO obično koriste lukave taktike kao što su nagomilavanje ključnih riječi i struganje veza za brzo rangiranje. To bi moglo kratkoročno funkcionirati i privući vam nešto prometa na vašu web-lokaciju, ali nakon nekog vremena Google će na kraju kazniti vašu web-lokaciju, pa čak i staviti na crnu listu, tako da je nikada nećete rangirati.

    S druge strane, White Hat SEO način je za izgradnju održivog internetskog poslovanja. Ako SEO radite na ovaj način, usredotočit ćete se na svoju ljudsku publiku.

    Pokušat ćete im dati najbolji mogući sadržaj i učiniti ga lako dostupnim igrajući u skladu s pravilima tražilice.

    Ova slika tvrtke Inbound Marketing Inc. čini izniman posao razlaganja, ali dopustite mi da malo dodatno osvijetlim ove teme:

    • Dvostruki sadržaj: kada se netko pokuša rangirati za određenu ključnu riječ, mogao bi duplicirati sadržaj na svojoj web stranici kako bi tu ključnu riječ uvijek iznova pokušao staviti u svoj tekst. Google kažnjava stranice koje to rade.
    • Nevidljivi tekst i gomilanje ključnih riječi: Prije mnogo godina, strategija crnog šešira bila je uključiti tonu ključnih riječi na dno vaših članaka, ali iste boje kao pozadina. Ova strategija će vas vrlo brzo dovesti na crnu listu. Isto vrijedi i za trpanje ključnih riječi tamo gdje im nije mjesto.
    • Prikrivanje i preusmjeravanje: kada su u pitanju preusmjeravanja, postoji ispravan i pogrešan način za to. Pogrešan način je kupnja hrpe domena bogatih ključnim riječima i usmjeravanje cjelokupnog prometa na jednu stranicu.
    • Loša praksa povezivanja: Izlazak i kupnja paketa Fiverr koji vam obećava 5000 poveznica u 24 sata nije pravi način za izgradnju veza. Morate dobiti veze s relevantnog sadržaja i web stranica u vašoj niši koje imaju vlastiti promet.

    Budući da Google kažnjava stranice koje rade takve stvari, čut ćete samo da govorim o SEO-u s bijelim šeširom.

    No, postoji nešto poput sivog SEO-a. To znači da nije tako čista ili nevina kao najbjelji od bijelih šešira, ali nije ni tako izrazito manipulativna kao što tehnike crnog šešira mogu biti. Ne pokušavate nikoga prevariti niti namjerno zaigrati sustav. Međutim, vi pokušavate dobiti jasnu prednost.

    Vidite, Googleovi standardi nisu tako jasni kao što bi željeli da vjerujete. Mnogo puta bi čak mogli reći kontradiktorne stvari. Na primjer, Google je rekao da nije ljubitelj gostujućeg bloganja za izgradnju veza.

    Sada, što je s gostujućim blogiranjem za razvoj vašeg brenda? Što ako to učinite kako biste podigli svijest, generirali visokokvalitetni promet natrag na svoje web mjesto i postali poznato ime u industriji?

    U SEO svijetu nije toliko važno što radite, već kako to radite. Ako kupujete gostujuće objave na web-mjestima koja nemaju nikakve veze s vašom nišom i spamujete hrpu poveznica, bit ćete kažnjeni. Ako stvarate jedinstvene gostujuće postove koji pružaju vrijednost čitateljima na stranicama koje su vam relevantne, bit ćete u redu, a poveznica će lijepo teći na vašu stranicu.

    Osnove SEO marketinga: potpuni pregled

    Sada je vrijeme da naučite kako raditi SEO marketing. Razumijevanje toga je jedna stvar, ali SEO zahtijeva puno akcije i vremena. Ovo nije nešto što možete promijeniti danas i očekivati ​​rezultate vidjeti sutra. SEO poduzima svakodnevne radnje s ciljem dugoročnog uspjeha.

    Sadržaj

    Vjerojatno ste već čuli: “Sadržaj je kralj.” Bill Gates je ovo predviđanje iznio 1996. godine , a ono je istinito kao i uvijek.

    Zašto?

    Jer korisnik Googlea je sretan kada pronađe rezultat koji na najbolji način služi njegovim potrebama.

    Kada guglate “brzo i jednostavno domaći mac i sir”, Google ulaže svu svoju energiju da vam isporuči ono za što Google vjeruje da je najbolji recept za domaći mac i sir (koji oduzima malo vremena i koristi malo sastojaka) na cijelom webu.

    Ne traži samo najbrži recept, samo najlakši recept, niti izbacuje hrpu internetskih trgovina za smrznute večere. Pokušava vam dati točno ono što ste tražili. Google uvijek nastoji pružiti najbolje moguće iskustvo usmjeravajući vas na najbolji sadržaj koji može pronaći.

    To znači da je vaš posao broj jedan za dobro obavljanje SEO-a stvaranje sjajnog sadržaja.

    To je šteta, zar ne? Još uvijek morate uložiti tonu rada. SEO se ne razlikuje od bilo koje druge vještine: veliki rezultati dolaze iz velikog truda. Baš kao što vam najbolji marketing na svijetu neće pomoći da prodate loš proizvod, super napredni SEO je beskoristan ako nemate kvalitetan sadržaj.

    Elementi sadržaja

    Postoji milijun elemenata koji ulaze u stvaranje visokokvalitetnog sadržaja; evo nekoliko mojih najvažnijih:

    Kvaliteta

    Nekada je standard bilo objavljivanje sadržaja s hrpom ključnih riječi. Ako ste stvarali kvalitetan sadržaj koji je stvarno riješio nečiji problem, bili ste istaknuti, a to je olakšalo rangiranje.

    Danas je sadržaj puno bolji, a mnoge internetske tvrtke imaju blogove koje koriste kako bi dodale vrijednost svojim stranicama i bolje rangirale na Googleu.

    Smišljanje sjajnog sadržaja nije lako, ali dobra je vijest da ne morate uvijek stvarati svoj sadržaj od nule. Možete se oslanjati na ono što su drugi stvorili, ali jednostavno dodajte više vrijednosti i učinite svoj sadržaj dubljim.

    Suština je da vaš sadržaj treba riješiti problem ili ponuditi rješenje za ono što čitatelja dovodi do vaše objave. Ako se ne dogodi, brzo će kliknuti s vaše stranice, govoreći Googleu da vaš dio sadržaja ne rješava ničiji problem.

    Namjera

    Google stavlja veliki naglasak na namjeru. Želi razumjeti što tražitelj traži kada nešto upiše u traku za pretraživanje.

    • Žele li nešto znati?
    • Pokušavaju li nešto kupiti?
    • Jesu li izlozi?

    Kao kreator sadržaja, morate to također razumjeti. Ne možete stvoriti dio sadržaja o “najboljim štapovima za pecanje na ledu” i ciljati “pecanje brancina” kao primarnu ključnu riječ. To nema smisla jer ljudi obično ne koriste štapove za pecanje na ledu za pecanje brancina na hladnoći. Dakle, ne dajete točan odgovor na upit, a Google će znati.

    Svježina

    HubSpot je postavio referentnu vrijednost koja pokazuje da često objavljivanje pomaže u rangiranju na Googleu. Međutim, objavljivanje novog sadržaja samo je jedan od načina da se signalizira svježina Googlea. Postoji mnogo stvari koje možete učiniti sa sadržajem koji ste već objavili kako biste ga učinili ažurnijim .

    Pregledavanje i ažuriranje vašeg sadržaja radi točnosti, popravljanje neispravnih veza i osvježavanje starih podataka novim statistikama koje su relevantnije, sve su to načini da pokažete Googleu da vaš dio sadržaja i dalje zaslužuje mjesto na prvoj stranici.

    4 savjeta za stvaranje kvalitetnog sadržaja

    Evo mojih najboljih savjeta za stvaranje najboljeg sadržaja koji čitatelji vole, a Google poštuje:

    1. Razumijevanje namjere korisnika: morate znati što čitatelj želi postići kada dođe na vašu stranicu.
    2. Razvijte avatar klijenta: Također morate znati tko su vaši čitatelji , što vole, a što ne vole i zašto su tu.
    3. Razdvojite tekst: Ljudi imaju kratak raspon pažnje i pisanje golemih zidova teksta više ne funkcionira; morate ga razdvojiti s puno zaglavlja i slika.
    4. Učinite djelotvornim: Nema ništa gore od čitanja dijela sadržaja i ne dobivanja svega što vam je potrebno da nešto postignete. Vaš bi sadržaj trebao biti temeljit, ali također mora odgovoriti na pitanje “Što sada?” Hoće li čitatelj imati sve što mu treba kada završi vaš članak?

    Istraživanje i odabir ključnih riječi

    Samo smo se kratko dotaknuli istraživanja ključnih riječi , koje diktira kako ćete nazvati svoju web stranicu ili kako ćete opisati svoju marku na mreži.

    Ključne riječi čak određuju kako gradite veze , uključujući sve od taktika koje odaberete do načina na koji ih planirate implementirati. Još jedna uobičajena pogreška koju ljudi čine jest da prestanu.

    Možda redizajniraju svoju web stranicu ili izađu s novom marketinškom kampanjom. Rade to tjedan ili dva, ažuriraju svoje stranice i onda prestanu. Oni misle da je istraživanje ključnih riječi jednokratna stvar. U stvarnosti je upravo suprotno. Najbolji SEO-ovi neprestano istražuju ključne riječi.

    Istraživanje ključnih riječi provodi se iz nekoliko različitih razloga, no dva su primarna razloga rangiranje na Googleu i stvaranje relevantnog sadržaja. Ključne riječi često mogu otvoriti vrata inspiraciji govoreći vam točno ono što ljudi žele znati na temelju onoga što traže.

    Elementi odabira ključnih riječi

    Odabir ključnih riječi uključuje puno više od prolaska kroz alat za istraživanje ključnih riječi i odabira svake ključne riječi na popisu. Morate razumjeti namjeru iza ključne riječi, kao i njezinu konkurentnost. Evo najvažnijih elemenata iza odabira ključne riječi:

    Odabir pravih ključnih riječi

    Recimo da prodajete konzultantske usluge. Vaša bi usluga mogla koštati kupce 10.000 USD tijekom godine dana. To je nešto manje od tisuću dolara mjesečno, tako da nije naodmet, ali je još uvijek prilično skupo.

    Sada, ako ste na prvom mjestu za “besplatne savjete za rast poslovanja”, pogodite kakvu ćete publiku privući ?

    Dovest ćeš ljude koji traže besplatne stvari! To znači da vjerojatno neće predati svoju kreditnu karticu u trenutku kada posjete vašu stranicu. Ta bi jedna ključna riječ mogla poslati na vašu stranicu tisuće ljudi svaki mjesec. Međutim, to je vjerojatno kriva publika, pa nema smisla rangirati se za nju. Bilo bi vam bolje da odaberete drugu ključnu riječ čak i ako to znači odustajanje od 990 posjeta mjesečno.

    Razmislite o tome: ako se samo jedna ili dvije osobe koje to pročitaju obrate, već ste u prednosti. No, ovo nije jedina uobičajena pogreška koju vidim. Zapravo, ovaj sljedeći je još češći.

    Analiza konkurencije

    Odabrali ste pravu ključnu riječ od samog početka. Kontekstualno je relevantan za ono što radite i bolje je usklađen s onim što pokušavate prodati. Što je sljedeće što ćete učiniti?

    Otvorite alat za ključne riječi kao što je Ubersuggest da biste dobili neke povezane ideje za ključne riječi. Naravno, počinjete gravitirati prema onima s najvećim brojem pretraživanja, ali evo što propuštate: Vaša sposobnost rangiranja za ključnu riječ često više ovisi o konkurenciji s kojom se suočavate.

    Provjerite, na primjer, ključnu riječ “sadržajni marketing”.

    primjer traženja content marketinga za opisivanje SEO marketinga u SERP-ovima

    Kad ga stavite, kažete: “Vau! Gledajte, dobiva 35 000 pretraga mjesečno; ovo je super!” Ono što ne shvaćate je da će trebati stotine i stotine povratnih veza i vjerojatno godine da uopće razmislite o rangiranju na prvoj stranici kao novoj stranici.

    Zašto?

    Konkurencija je velika. Web-mjesta trenutno rangiraju na prvoj stranici za tu ključnu riječ. Ove stranice postoje već neko vrijeme, imaju jaku reputaciju i Google zna da pružaju kvalitetne informacije. Tako su zaslužili mjesto. Još niste zaslužili Googleovo povjerenje i trebalo bi vam mnogo da nadmašite konkurente.

    Namjera pretraživanja

    Google nam uvijek iznova govori koliko je važna namjera pretraživanja.

    Većina ljudi fokusira se na ključne riječi. Suprotno intuiciji, to nije ono što želite učiniti. Umjesto da gledate što ljudi upisuju, trebali biste pokušati identificirati što traže.

    To je ono na što se odnosi ” namjera pretraživanja “. To je razlika između dobivanja malog prometa i ostvarivanja stvarnog prihoda.

    Započnimo s osnovnim scenarijem kako bismo istaknuli razliku. Vlasnik ste stranice za zapošljavanje koja zarađuje novac tako što nagovarate tvrtke da na vašoj stranici prikazuju oglase za posao. To znači da stranice s poslovima trebate dobro rangirati kako bi ljudi dolazili na vašu web-lokaciju umjesto na Indeed ili negdje drugdje.

    Što više ljudi nađe posao preko vas, to ćete više biti plaćeni. Pogledajte što se događa s ključnom riječi poput “inženjerski poslovi”.

    traženje posla inženjera za SEO marketing

    Rezultati su posvuda! Neki se odnose na inženjere strojarstva, dok se drugi fokusiraju na softver ili početne pozicije. Namjera iza svake pretrage potpuno je drugačija, što je ono što trebate točno odrediti. Što točno ovaj korisnik traži? Za koju vrstu inženjerskog posla su zainteresirani?

    Google nam pomaže u tome spajanjem namjere pretraživanja s frazom koju korisnik upisuje u traku za pretraživanje. Iz vaše perspektive, ono što je važno jest da stvarate sadržaj i birate ključne riječi koje odgovaraju korisnikovoj namjeri pretraživanja.

    4 savjeta za odabir najboljih ključnih riječi

    Evo mojih savjeta za provođenje najboljeg istraživanja i odabira ključnih riječi:

    1. Koristite alate kao pomoć: Ne možete napraviti najbolje istraživanje ključnih riječi bez alata koji će vam pomoći. Alati kao što su Ubersuggest i Ahrefs pružaju uvid u vašu konkurenciju i olakšavaju vam život.
    2. Razumijevanje semantike: ovo je sjajan način da naučite budućnost istraživanja ključnih riječi . Google ne mari toliko ako umetnete točnu ključnu riječ 15 puta; ono što želi uskladiti je namjera. Ako uključite jednu ključnu riječ, velike su šanse da će Google pronaći 12 drugih povezanih s tom ključnom riječi. Ne morate uključiti štap za pecanje basa, štapove za pecanje basa, štapove za pecanje za basa i svaku permutaciju. Google to odabire umjesto vas ako je vaš sadržaj dobar.
    3. Naučite namjeru: morate znati namjeru ključne riječi. Shvatite da postoji velika razlika između onoga što će kupac upisati u Google i onoga što će istraživač staviti u Google. Ako vaš sadržaj odgovara na pitanje, ne želite kupca. Ako vaš sadržaj nešto prodaje, ne želite istraživača.
    4. Špijunirajte konkurenciju: jedan od najboljih načina za izvođenje istraživanja ključnih riječi jest vidjeti što rade vaši konkurenti i slijediti njihovo vodstvo. Ako je netko rangiran kao broj jedan za ključnu riječ koju želite, idite u svoj alat za istraživanje ključnih riječi , unesite njihov URL i pogledajte koje ključne riječi koristi s prazninom ključnih riječi .

    HTML

    HTML vaše web stranice važan je dio SEO marketinške slagalice. Bez odgovarajućih oznaka, zaglavlja i opisa, Google će teško shvatiti o čemu se radi u vašem sadržaju i zašto bi trebao biti viši od konkurencije.

    Kad ljudi pročitaju da je HTML dio SEO -a, počnu se bojati, ali nema razloga za brigu. Ne morate razumjeti kod i vrlo je malo uključeno u proces mijenjanja oznaka i opisa. Uglavnom je promjena HTML-a iz SEO perspektive jednostavna poput kopiranja i lijepljenja.

    Elementi HTML-a

    Razdvojimo sada neke čimbenike na koje treba obratiti pozornost kada je u pitanju HTML.

    Oznake naslova

    Jedna stvar koju mnogi ljudi brkaju je oznaka naslova i oznaka H1 . To su dva različita naslova i treba ih tako tretirati. Oznaka naslova ono je što se prikazuje na kartici na vrhu vašeg preglednika i prikazuje kada se vaša stranica pojavi na Googleu.

    primjer naslovne oznake za SEO marketing

    Područje u crnom okviru vaša je oznaka naslova. Ovo je najistaknutiji naslov u pretraživanju i ima plavu ili ljubičastu boju koja se ističe. Želite mudro koristiti ovaj odjeljak tako da uključite svoju glavnu ključnu riječ i učinite naslov primamljivim tako da korisnici žele kliknuti.

    Meta opis

    Meta opis je područje ispod toga. Ovdje imate priliku pretražitelju reći o čemu se radi u sadržaju. Važno je da ovaj odjeljak optimizirate ključnim riječima i da ne bude duži od 160 znakova. Želite da se ispravno prikazuje na zaslonima mobilnih i stolnih računala.

    primjeri meta opisa za SEO marketing

    Shema

    Shema je rezultat suradnje nekoliko tražilica. To je u osnovi samo podskup specifičnih HTML oznaka koje poboljšavaju način na koji SERP-ovi prikazuju vaš sadržaj.

    Na primjer, autor gornjeg primjera s Bitcoinom koristio je shemu za stvaranje ocjene koju Google prikazuje na SERP-u. To je prilično mali faktor, ali definitivno dobra praksa.

    Kada završite s dodavanjem svoje sheme , ne zaboravite testirati svoju stranicu kako biste bili sigurni da sve radi glatko.

    Podnaslovi

    Jedan primjer podnaslova bio bi vaš H1. Ovo je naslov vašeg članka i prikazuje se na vrhu. Iako se može činiti samo kao niz riječi, važno je jer je to vaš H1. To je vaše primarno zaglavlje.

    Ovaj naslov govori Googleu o čemu se radi u članku ili dijelu sadržaja. To je također vaša prilika da privučete čitatelje kada prvi put dođu na stranicu. Želite koristiti svoju primarnu ključnu riječ u svom H1, ali ne želite pretrpavati ključne riječi.

    Također volim razmišljati o svom H1 kao o pozivanju nekoga na stranicu. Ne bi trebalo biti transakcijsko ili napadno. Želite navesti čitatelje da nastave niz stranicu s vašim H1.

    Zamjenski tekst

    Zamjenski tekst opisuje sliku u vašem članku. Svi dijelovi sadržaja ga imaju, ali mnogi ga ljudi ne koriste. Svrha alternativnog teksta je da tražilice mogu verbalno opisati sliku osobama s oštećenjem vida. Kada pišete zamjenski tekst, želite da pravilno raščlanite ono što je slika, ali to također možete koristiti za umetanje ključnih riječi.

    URL slug

    Vraćajući se ponovno na ovu sliku, vidjet ćete okvir oko izraza “što je sadržajni marketing”. Ovo je URL slug , koji je dio URL-a koji govori Googleu o čemu se radi u sadržaju. Ovo su također važna područja za umetanje vaše najvažnije ključne riječi.

    primjer url sluga za SEO marketing

    U ovom smo primjeru upotrijebili “što je sadržajni marketing” da bismo opisali stranicu i Google bi trebao znati da će članak raščlaniti detalje osnovnog sadržajnog marketinga.

    4 savjeta za ispravna poboljšanja HTML-a

    Evo mojih najvažnijih savjeta koje morate imati na umu dok poboljšavate HTML na svojoj web stranici:

    1. Koristite alate koji će vam pomoći: Stalno to govorim, ali to je tako važno. Različiti marketinški alati za SEO vrijedni su ulaganja jer će vam pomoći identificirati probleme s HTML-om na vašoj web-lokaciji. Na primjer, Ahrefs vam govori ima li stranica dvostruke oznake naslova ili koliko članaka nema meta opise.
    2. Bacanje na konkurenciju: krađa je loša, ali korištenje vaših vrhunskih konkurenata za inspiraciju nije. Ako se mučite da shvatite što biste trebali koristiti za svoju oznaku naslova ili meta opis, pogledajte što radi konkurencija.
    3. Nikada ne pretrpavajte ključne riječi: Nema ništa gore od meta opisa punog ključnih riječi koji se užasno čita. Google će to prozreti i čak bi vas mogao kazniti ako to učinite dovoljno.
    4. Ne zaboravite zaglavlja H2, H3 i H4: Razgovarali smo o zaglavljima H1, ali ne zaboravite ostalo. Sve su to važna mjesta na kojima biste trebali imati svoje primarne ključne riječi kako biste Googleu rekli na koju temu se fokusira vaš članak.

    Arhitektura stranice

    Dobra arhitektura web stranice vodi do izvrsnog korisničkog iskustva, što je važno za SEO marketing. Fokusiran je na stvari poput brzog vremena učitavanja, sigurne veze i dizajna prilagođenog mobilnim uređajima.

    U idealnom slučaju, nacrtat ćete arhitekturu svoje web stranice čak i prije kupnje domene. To vam omogućuje da stvarno uđete u glavu vašeg korisnika i obrnutim inženjeringom napravite svoj put do izvrsnog korisničkog iskustva (UX).

    ConversionXL ima sjajan vodič o tome kako osigurati da je vaš korisnički doživljaj učinkovit. Također morate optimizirati nekoliko stvari za sjajno “doživljaj tražilice”. Što je vaša web stranica pristupačnija Googleu, to će biti bolje rangirana.

    Elementi arhitekture mjesta

    Ako vam je teško razumjeti arhitekturu web-mjesta, sljedeći odjeljci trebali bi vam to razjasniti.

    Jednostavan za indeksiranje

    Vidjet ćete da se riječ “puzati” često koristi. To znači da Google prolazi kroz vašu stranicu kako bi pokušao otkriti što je to. Google identificira važne ključne riječi, dijagnosticira probleme na licu mjesta i koristi te čimbenike kako bi odredio vaš rang.

    Ovisno o tome koliko dobro mogu indeksirati sve stranice na vašem web-mjestu, veća je vjerojatnost da će prijaviti dobar rezultat. Što je deblja mreža veza između stranica vašeg web-mjesta, to je paucima lakše doći do svih njih, dajući tražilici bolje razumijevanje vaše web-lokacije.

    Googleu možete olakšati ovaj posao stvaranjem karte web-lokacije s jednostavnim dodatkom ako ste na WordPressu ili korištenjem online generatora XML karti web-lokacije.

    Vaš bi cilj trebao biti učiniti stranicu što lakšom za indeksiranje. Ako Google ima problema s pronalaženjem vaše stranice, vi ćete imati teže vrijeme za rangiranje jer umjetna inteligencija neće uhvatiti sve ključne riječi koje koristite.

    Duplicirani sadržaj

    Postoji mnogo mitova o dupliciranom sadržaju i o tome kako on šteti vašem rangiranju. Mnogi ljudi netočno pretpostavljaju da bi sve na vašoj stranici trebalo biti originalno, ali činjenica je da tražilice ne kažnjavaju web stranice za duplicirani sadržaj.

    Ponovno objavljivanje vašeg sadržaja na drugim web-mjestima ili ponovno objavljivanje vaših gostujućih postova na vlastitoj web-lokaciji ne šteti vašem SEO-u osim ako to ne učinite na pogrešan (neželjeni) način.

    Na primjer, ako svoj potpuno isti sadržaj ponovno objavite na velikom prodajnom mjestu kao što je Medium, to bi moglo naškoditi vašem poretku jer Google prvi indeksira vaš Medium članak budući da se nalazi na mjerodavnijoj domeni. To se često naziva problemom “kanonizacije” i možda se već događa na vašoj web stranici, a da toga niste svjesni.

    Kanonski problemi javljaju se kada jedan ili više URL-ova na vašoj web-lokaciji prikazuju sličan ili dvostruki sadržaj.

    U stvarnosti, na internetu postoji mnogo dupliciranog sadržaja. Jedna situacija s kojom se susreće mnogo vlasnika web-mjesta je dvostruki sadržaj koji se pojavljuje na bočnoj traci. Ako objavite članak bloga na svojoj web stranici i imate uvod na bočnoj traci, Google bi mogao smatrati da je to duplikat sadržaja.

    Također postoje slučajevi dupliciranog sadržaja na dvije različite domene. Distribucija sadržaja primjer je toga. Distribucija je kada se originalni sadržaj ponovno objavi negdje drugdje. Sve dok se to radi uz dopuštenje, Google vas neće zbog toga kazniti.

    Prilagođenost mobilnim uređajima

    Najprije poznajemo Googleove indekse za mobilne uređaje. To znači da moramo stvoriti web-lokaciju koja će dobro funkcionirati na mobilnim uređajima jer će to biti najvažniji odlučujući čimbenik kada Google bude određivao koliko je lako indeksirati vašu web-lokaciju.

    Ako uđete u Google Search Console, pronaći ćete mnogo informacija o tome što Google misli o vašoj web stranici.

    SEO marketing - google search console

    Ako pogledate gornju sliku, vidjet ćete da ova stranica ima jedan problem u vezi s mobilnom upotrebljivošću. Ako vidite probleme poput ovog na Google Search Consoleu, trebali biste ih odmah riješiti.

    Brzina stranice

    S implementacijom Core Web Vitals , Google stavlja velik naglasak na brzinu i upotrebljivost stranice. Ako se vaša stranica učitava presporo ili se određeni elementi učitavaju sporo, Google vas može kazniti ili vam otežati nadmašivanje konkurencije.

    Još jednom, Google Search Console pružit će vam ove informacije tako da ne morate ići kopati za alatom koji će vam reći koja je brzina vaše stranice.

    HTTPS i SSL

    Sigurnost i zaštita važni su faktori rangiranja. Ako Google misli da je vaša web stranica spam ili nedorečena, neće vam dati rangiranje na prvoj stranici.

    Jedan od načina na koji pomaže filtrirati dobro od lošeg je putem SSL certifikata i HTTPS-a. Jednostavno ih je postaviti i može vam dati malu bravu pored vašeg URL-a i HTTPS-a prije niza URL-a. Ovo je važan signal povjerenja, i iako ne pruža toliko SEO soka, to je najbolja praksa koja će koristiti vašim dugoročnim ciljevima.

    3 savjeta za poboljšanje arhitekture vašeg web-mjesta

    Tri su važna čimbenika koja morate imati na umu dok poboljšavate arhitekturu svoje web-lokacije. Pogledaj.

    1. Budite sigurni da razumijete temeljne web vitale: Najvažniji dio slagalice su temeljne web vitals. Morate razumjeti što su to, kako utječu na vaše rangiranje i što možete učiniti u vezi s njima. Pročitajte više o tome i provjerite radite li sve ispravne poteze na svojoj web stranici.

    2. Nabavite kartu web-lokacije: upotrijebite nešto poput dodatka za mapu web-stranice za WordPress ako imate opsežnu web-lokaciju. Sjajan primjer za to je web stranica za nekretnine. Stranice poput ove su ogromne jer imaju tisuće stranica za sve njihove popise nekretnina. Da stvar bude gora, stranice se neprestano mijenjaju kako se kuće kupuju i prodaju. Dobivanje karte web-lokacije pomoglo bi mjestu s nekretninama da se rangira za svaku adresu, dramatično povećavajući broj ključnih riječi za koje se rangiraju, njihov promet i autoritet domene.

    3. Popravite probleme s kanonikalizacijom: značajka koja uzrokuje dvostruki sadržaj često je ugrađena u web mjesto, ali postoje načini za rješavanje problema s kanonikalizacijom poput ovih. Točno rješenje ovisi o tome što je uzrok izvornog problema. To može biti jednostavno poput uklanjanja retka koda ili komplicirano poput restrukturiranja cijele web-lokacije kako biste spriječili dupli sadržaj.

    Iako Google Search Console ili neki drugi alat kaže da imate tisuće grešaka u duplikatu sadržaja, zapravo imate samo jedan veliki uzrok.

    Ako imate više verzija iste stranice, kanonska oznaka može vam pomoći da odredite koji je sadržaj izvorni. Sve što trebate učiniti je ubaciti jedan redak koda koji upućuje na izvorni URL stranice, ovako:

    linija koda za SEO marketing

    Srećom, dodaci poput Yoast SEO ovo čine jednostavnim. Zadanu stranicu ili verziju posta možete postaviti kao kanonsku tako da uvijek dodaje ovaj redak prema zadanim postavkama. Alternativno, možete ga odrediti ručno u opcijama naprednih postavki za svaku stranicu ili post:

    brza preusmjeravanja objava na stranici u wordpressu za SEO marketing

    Još jedan savjet za WordPress koji štedi vrijeme jest korištenje dodatka Quick Page/Post Redirects. Ovo je korisno ako su vam se stare stranice pretvarale u nove, što često za sobom ostavlja val neispravnih poveznica. Instalirajte dodatak i možete skupno dodati stare URL-ove, a zatim novu verziju svake stranice.

    Koristite ovaj s dodatkom Broken Link Checker da vidite koje URL-ove trebate preusmjeriti.

    grupne neispravne veze za SEO marketing

    Većina alata usmjerenih na SEO također indeksira vašu web-lokaciju poput tražilica za reviziju ovih uobičajenih problema.

    Dvostruki sadržaj i neispravne veze (ili pogreške 404) dvije su najčešće pogreške indeksiranja koje muče većinu web stranica.

    duplicirani sadržaj i pogreške s neispravnim vezama za SEO marketing

    Ako niste na sustavu za upravljanje sadržajem kao što je WordPress, morat ćete urediti .htaccess datoteku svoje web stranice kako biste uključili 301 preusmjeravanje. Toplo bih preporučio da se educirate o preusmjeravanju 301 i potražite stručnu pomoć u ovom slučaju.

    Povjerenje

    PageRank , poznata formula koju su izumili osnivači Googlea, sigurno nije jedina mjera koju uzimaju pri rangiranju stranica u prvih deset rezultata pretraživanja.

    Povjerenje postaje sve važnije, a većina nedavnih Google ažuriranja pogodila je neželjene i opskurne web stranice. TrustRank je način na koji Google može vidjeti je li vaša stranica legitimna ili ne. Na primjer, ako izgledate kao velika marka, Google će vam vjerojatno vjerovati. Kvalitetne povratne veze s autoritativnih stranica (kao što su .edu ili .gov domene) također pomažu.

    Elementi povjerenja na vašoj stranici

    Postoje tri dijela izgradnje povjerenja: autoritet, stopa napuštanja početne stranice i starost domene.

    Autoritet

    Google određuje sveukupni autoritet vaše web-lokacije kombinacijom dvije vrste autoriteta koje možete izgraditi:

    • Autoritet domene , koji ima veze s time koliko je raširen naziv vaše domene. Coca-cola.com je vrlo mjerodavna, primjerice, jer su svi čuli za nju.
    • Autoritet stranice , koji se odnosi na to koliko je vjerodostojan sadržaj pojedine stranice (na primjer, post na blogu).

    Pomoću ovog alata možete provjeriti svoj autoritet na ljestvici od 1-100.

    Dvije druge popularne mjerne jedinice autoriteta su domene i brojevi stranica iz Moza.

    Moz također temelji ovu ocjenu od 100, ali to je ponderirana ljestvica.

    To znači da je relativno lako ići od 0-20. Međutim, sve preko 50-60 je prilično visoko, a 80-90 često je najviše u određenoj industriji.

    Stopa napuštanja početne stranice

    Vaša stopa napuštanja početne stranice jednostavno je mjera koliko ljudi pogleda samo jednu stranicu na vašem web-mjestu prije nego što ga odmah ponovno napusti.

    Sadržaj, vrijeme učitavanja, upotrebljivost i privlačenje pravih čitatelja dio su smanjenja vaše stope napuštanja stranice . Matematika je jednostavna—pravi čitatelji provodit će više vremena na stranici koja se brzo učitava, dobro izgleda i ima sjajan sadržaj.

    Videozapis je još jedan sjajan način za to, ali vaš videosadržaj treba da se ističe i isporučuje. Ono što je najvažnije, vaš sadržaj mora pružiti ono što čitatelj očekuje. Moraju sletjeti na vašu stranicu i dobiti upravo ono što žele što je prije moguće. Ako to možete učiniti, većina će ljudi ostati na web-mjestu dovoljno dugo, što će reći Googleu da je vaša web-lokacija tematski relevantna.

    Doba domene

    Ponekad je najuglednija osoba u sobi najstarija, zar ne? Isto vrijedi i za internet. Ako web stranica postoji već neko vrijeme, proizvodi dosljedan sadržaj i to na način koji je ugodan tražilicama, bit će više rangirana od nove stranice bez obzira na sve.

    3 savjeta za izgradnju više povjerenja

    Evo nekoliko mojih najboljih savjeta koji će vam pomoći da izgradite više povjerenja na svojoj web-lokaciji:

    1. Budite strpljivi: povjerenje nije nešto što se događa preko noći. Ponekad samo trebate biti strpljivi i shvatiti da se Googleu ne žuri indeksirati vašu web-lokaciju. Jedan od načina na koji ih možete natjerati da to učine prije je tako što ćete unijeti male izmjene na web mjesto i zatražiti indeksiranje u Google Search Consoleu. To će natjerati Google da djeluje, ali još uvijek ništa ne jamči.
    2. Razumijevanje namjere: veliki dio SEO marketinga je razumijevanje onoga što korisnici žele, a ne onoga što vi želite da žele. Kad netko traži nešto na Googleu, želi nešto postići. Ako pružate to rješenje, osigurajte cijelo rješenje; inače će doći do vaše stranice, shvatiti da nije dovoljno dobra i nastaviti dalje.
    3. Dajte im ono što žele: jedan sjajan savjet za sprječavanje korisnika da odustanu je da im date ono što žele čim dođu na vašu stranicu. Većina ljudi ne želi pročitati cijeli članak, već žele odgovor, a što im prije to date, to bolje.

    Linkovi

    Važnost čvrstog profila poveznice razlikuje se od stručnjaka do stručnjaka. Još uvijek vjerujem da su veze jedan od najvažnijih čimbenika rangiranja koje Google ima za vas.

    Jedan problem koji mnogi SEO-ovi imaju jest da ne razumiju kako to učiniti na pravi način. Ako koristite krivu taktiku, pripremate se za neuspjeh od samog početka. Ako odaberete dugoročnu strategiju i izgradite veze na pravi način, to bi moglo potrajati malo dulje, ali bit ćete zahvalni sebi na putu.

    Elementi izgradnje poveznica

    Ovdje su najvažniji čimbenici koje treba uzeti u obzir prilikom izgradnje veza za vašu web-lokaciju:

    Kvaliteta veze

    Iako veze nisu sve, kada gledate veze, njihova kvaliteta je sve . Važnije je mnogo više od broja veza koje imate. Izgradnja kvalitetnih povratnih veza znači dosezanje pravih izvora i nuđenje vrijednosti u zamjenu za solidnu vezu. Postoji mnogo načina za izgradnju veza na pravi način, pa Google plaća onima koji to rade ispravno.

    Većina ljudi gleda samo ukupan broj poveznica, ali to je velika pogreška iz nekoliko razloga:

    • Tražilice mogu ignorirati veliku većinu poveznica ako su niske kvalitete ili sadrže neželjenu poštu.
    • Veze s potpuno novih web stranica vrijede više od ponovljenih veza s postojećih web stranica.
    • Veze s drugih web stranica vrijede više od gomile poveznica s vaše vlastite stranice (s jedne stranice na drugu).

    Kako prepoznati lošu vezu od dobre?

    Google očekuje da veze koje dobijete koje upućuju na vašu stranicu budu relevantne. Odlazak na Fiverr i kupnja giga koji nudi 10 000 poveznica za 100 dolara neće dati rezultate koje očekujete. Bit će to usrane veze profila na stvarima kao što su Myspace i Soundcloud, koje vjerojatno nisu relevantne za vašu nišu.

    Još jedna stvar koju Google pazi na stranice koje naplaćuju veze. Možete napraviti brzu pretragu “site: pišite za nas” i to bi moglo donijeti rezultate koji izgledaju otprilike ovako.

    primjeri neželjenih mogućnosti objavljivanja gostiju za SEO marketing

    Neke od ovih stranica mogu vam naplatiti gostovanje na njihovim stranicama u zamjenu za vezu. Googleu se to ne sviđa jer onima koji imaju veliku banku postaje lako igrati sa sustavom.

    Cilj izgradnje poveznica je da Google nagradi one koji daju vrijednost u zamjenu za vezu. Želite napisati gostujući post na web-mjestu s ljudima koje zanima vaša stručnost.

    Stranica za koju odlučite napisati post gosta također bi trebala imati vlastiti promet. Kada stranica ima promet, to će teći više soka veza u vašem smjeru jer ljudi zapravo vide ono što doprinosite.

    Sidreni tekst

    Anchor text je tekst koji se koristi ispod veze. Cilj je da tekst izgleda što prirodnije u članku. Želite imati niz različitih vrsta sidrenog teksta jer svaki od njih ima svoje mjesto u području SEO-a.

    Jedina stvar koju ne želite učiniti je gomila teksta koji kaže “kliknite ovdje” koji upućuje na vašu stranicu. Umjesto toga, ako ste napisali članak o uzdignutim vrtnim gredicama i pokušavate dobiti poveznicu na njega, možda biste željeli da usidreni tekst s vezom zapravo kaže “uzdignute vrtne gredice”. To pomaže Googleu reći više o tome što dolazi kada netko klikne.

    Broj poveznica

    Naposljetku, važan je i ukupan broj veza koje imate, a vi trebate izgraditi visokokvalitetne povratne veze u velikom broju tijekom vremena.

    Već smo se toga dotakli, ali valja ponoviti: ne tražite samo totalne veze. Na kraju dana, web mjesto s najviše kvalitetnih veza obično će imati bolju prednost. Međutim, to također ovisi o stranicama na koje dobivate poveznice. Veze na vašu početnu stranicu su dobre, ali većina prirodnih poveznica neće voditi na početnu stranicu osim ako izričito ne spominju naziv vaše marke.

    Ono što često vidite je da ljudi povezuju stranice ili postove na vašoj web-lokaciji. Ako je moguće, želite biti sigurni da pravi izvori povezuju na prave stranice. Ono što ne želite je da vaša pravila o privatnosti budu stranica s kojom se najviše povezuje. Na toj se stranici nema što kupiti! Posjetitelji vam ne mogu dati svoje podatke ili se pretplatiti ili kupiti.

    To je prva greška.

    Drugi je ne razmatranje kako i odakle te veze dolaze. Jedna od najpopularnijih značajki Crazy Egg-a je heatmap , koja pomaže ljudima odrediti koji elementi web-mjesta pomažu konverzijama, a koji ih odvraćaju od konverzije. Ako pokušavate dobiti veze na ovu stranicu, želite dobiti veze s odredišnih stranica ili izvora povezanih s pretvorbom.

    To bi se moglo promijeniti za druge značajne stranice poput Snimki . Ovdje veza vezana uz dizajn ne bi imala toliko smisla. Nije toliko kontekstualno relevantno. Međutim, ako bi stranica ili objava govorili o upotrebljivosti ili dizajnu sučelja, onda bi to bilo pristojno.

    Kvalitetan izvor poveznica koje dobivate je bitan, ali isto tako važno je i mjesto na koje se povezuju.

    3 savjeta za poboljšanje vašeg profila veze

    Dopustite mi da vam ponudim neke djelotvorne korake koje možete poduzeti kako biste poboljšali svoj profil veze i osigurali da iz svojih napora dobivate najviše koristi od veze.

    1. Ne idite prečacima: nema prečaca u izgradnji poveznica; morate odvojiti vrijeme i izgraditi ih na pravi način. To uključuje razgovore s ljudima, predstavljanje sebe i govorenje im kako možete dati vrijednost njihovoj web stranici. Potražite prilike za neispravne veze , pronađite stranice koje su relevantne za vašu nišu i predstavite ih putem e-pošte ili društvenih medija.
    2. Uklonite opasne veze: Google ima nešto što se zove alat za odricanje koji vam omogućuje uklanjanje veza koje bi mogle naštetiti vašoj sposobnosti rangiranja. Trebali biste pažljivo koristiti ovaj alat jer bi odbacivanje gomile veza zapravo moglo naštetiti vašoj web-lokaciji. Uklanjanje poveznica koje više nisu relevantne ili koje su se možda slučajno pojavile na vašem profilu može pomoći u čišćenju vašeg profila veza.
    3. Ne zaboravite interno povezivanje: Interno povezivanje također je važan dio slagalice; ne bismo trebali brinuti samo o vanjskim vezama. Naravno, vanjske veze su važne, ali stvaranje mreže tema unutar iste niše pomaže Googleu da indeksira vašu stranicu. Google puno pažnje posvećuje namjeri pretraživanja i ukupnoj sveobuhvatnosti sadržaja. Ako možete riješiti svačije probleme na jednom mjestu s klasterom članaka koji pokrivaju temu od početka prema natrag, Google će vas nagraditi.

    Osobno

    Sljedeća kategorija SEO-a Off Site na koju vrijedi obratiti pažnju su osobni faktori. Govorim o demografiji i lokaciji. Ovi čimbenici automatski utječu na način na koji netko reagira na vaš sadržaj, ali vaši SEO napori također se ponašaju drugačije od jednog područja svijeta do drugog.

    Iako je većina njih izvan vaše kontrole, možete učiniti nekoliko stvari kako biste povećali svoje šanse da dosegnete određenu publiku. Ne postoji opcija “jedna veličina za sve” kada su u pitanju osobni čimbenici SEO-a.

    Elementi osobnih SEO čimbenika

    Ovo su najveći čimbenici koji utječu na osobni SEO:

    Zemlja

    Svi pretraživači vide rezultate relevantne za zemlju u kojoj se nalaze. Radno vrijeme preporučenih trgovina i restorana prikazuje se prema vašoj vremenskoj zoni.

    Tražilice različito tumače riječi. Netko tko traži “tješitelj” u SAD-u vidjet će deke za svoj krevet, dok bi netko u Ujedinjenom Kraljevstvu mogao vidjeti dude varalice jer tamo taj izraz to znači. Način da Googleu kažete da želite ciljati određene zemlje je, naravno, uključivanjem njih kao ključnih riječi.

    Međutim, prvo se zapitajte isplati li se ići u multinacionalnu tvrtku. Postoje različite razine natjecanja od zemlje do zemlje. Sjećate se kako odabir ključne riječi uvelike ovisi o konkurenciji koja je već rangirana? Pa, Google Kanada će imati drugačije rezultate od Google Brazila. Svaka zemlja može imati različite razine težine. Višejezična stranica ne samo da izlaže vaše podatke većem broju ljudi na njihovom materinjem jeziku, već vam može pomoći da se lakše rangirate na drugim mjestima.

    Stvaranje višejezičnog sadržaja jedna je od najlakših ‘brzih pobjeda’ koje sam vidio. Međutim, povući ga nije lako. Većina internetskih dodataka za prevođenje nije baš dobra. Mnogi će obećati da će automatski prevesti vaš sadržaj na gotovo bilo koji jezik, ali krajnji rezultat nije prirodan.

    Osobno bih radije platio malo više da mi ljudi koji govore materinji jezik pomognu prevesti sadržaj. Kvaliteta i točnost se povećavaju, što znači da se ljudi dulje zadržavaju, a moji podaci o korištenju web-mjesta i rangiranje rastu.

    Grad

    Geografsko ciljanje ide još dalje, sve do razine grada. Zato obično vidite rezultate iz cijele četvrti kada tražite lanac brze hrane. Korištenje imena gradova kao ključnih riječi pomaže, ali nemojte se satjerati u kut ili ćete na kraju izgledati kao da ste samo lokalni autoritet.

    Uz to, ako ste lokalna vlast i vaša tvrtka primarno posluje u lokalnom području, želite to iskoristiti uz odličan lokalni SEO .

    3 savjeta za poboljšanje osobnih faktora

    Imam tri jednostavna savjeta koji će vam pomoći da poboljšate osobne čimbenike koji utječu na vaš SEO:

    1. Razumite svoj avatar kupca : samo vi možete razumjeti tko je vaš kupac, a ako nemate personu svog idealnog kupca, to je prvi korak do osobnog SEO-a. Što vaš kupac želi? Zašto te traže? Što očekuju kada dođu na vašu stranicu? Ako ispravno odgovorite na ova pitanja, trebali biste biti u mogućnosti dati kupcu točno ono što očekuju. Kada to učinite, Google vas nagrađuje jer ljudi provode više vremena na vašoj stranici i komuniciraju s elementima na stranici.
    2. Proizvodite višejezični sadržaj: imati sadržaj na različitim jezicima nije tako teško kao što mislite. Kada to činite, rušite toliko mnogo prepreka dopuštajući ljudima kojima engleski nije materinji jezik da upiju svaku vrijednost koju nudite.
    3. Istražite ključne riječi u drugim zemljama: Gotovo svi alati za istraživanje ključnih riječi omogućuju vam provođenje istraživanja za druge zemlje. Ako ciljate na ljude izvan svoje matične zemlje, morate izvršiti pravo istraživanje ključnih riječi kako biste dosegli te ljude.

    Društveni

    Na kraju, pogledajmo društvene čimbenike SEO-a izvan stranice. Osim društvenih signala izravno od pretraživača, postoje i drugi načini na koje će vam dobri rezultati na društvenim mrežama pomoći da se bolje rangirate.

    Bilo da je to izravno putem više poveznica ili neizravno putem jačanja odnosa s javnošću, društvena su pitanja .

    Elementi društvenih mreža za SEO

    Dva su glavna faktora utjecaja:

    Kvaliteta dionica

    SEO marketing i marketing na društvenim mrežama idu ruku pod ruku jer je cilj reći Googleu koliko ste sjajni. Ako ljudi dijele vaš sadržaj i širi doseg, što to govori Googleu?

    To im govori da se ljudima sviđa ono što nudite i da ljudima pružate veliku vrijednost. Ovo je dobro za Google.

    Broj dionica

    Sekundarna društvena metrika je broj dijeljenja. Doći do viralnog hita san je svakog trgovca, ali je precijenjen. Postoji mnogo savjeta i trikova, ali istina je malo jednostavnija: Napravite sjajan sadržaj.

    To različitim ljudima znači različite stvari. Na primjer, u marketinškom prostoru, otkrio sam da sadržaj duge forme gotovo uvijek nadmašuje sadržaj kratke forme. Sada razmislite na trenutak o stranicama za trač slavnih. Nitko ne želi brbljati kroz hrpu riječi. Ovdje je gotovo suprotno. Njihova publika želi nešto sažeto s puno drame. Žele više videa i slika s manje teksta.

    Ovo je kruh i maslac stranica kao što su Buzzfeed i TMZ. Privlače vas ovim velikim naslovima koji čine da nešto zvuči mnogo uzbudljivije nego što jest. Što mislite, koliko ljudi to podijeli, a da nisu ni pročitali članak?

    Vjerojatno puno.

    Da biste dobili dionice u SEO igri, jednostavno trebate stvoriti izvrstan sadržaj koji ljudi vole čitati, na web mjestu gdje ljudi čitaju. To je opet razlog zašto sam prije rekao koliko je važno objavljivati ​​kao gost na stranicama sa stvarnom publikom. Ako objavljujete kao gost na mjestu gdje nema čitatelja, mislite li da će objava biti podijeljena?

    3 savjeta za poboljšanje dijeljenja na društvenim mrežama

    Evo tri savjeta za više dijeljenja na društvenim mrežama:

    1. Stvorite sjajan sadržaj: Stvaranje najkvalitetnijeg sadržaja način je za dijeljenje, jednostavan i jednostavan. Google troši puno sati i više novca nego što možete zamisliti sprječavajući ljude da zaigraju sustav. To je zapravo jednostavan koncept. To je razmjena vrijednosti. Sve u poslu je razmjena vrijednosti, a isto vrijedi i za SEO marketing. Pružite vrijedan sadržaj Googleu i Google će vas nagraditi.
    2. Budite dosljedni: dosljednost je iznimno važna u SEO-u i društvenim medijima. Ako objavljujete jednom svaka tri mjeseca, ne samo da će vas algoritmi društvenih mreža mrziti, već neće biti nikoga tko bi podijelio sadržaj jer je prošlo toliko vremena od vaše prethodne objave. Konzistentno objavljivanje na društvenim medijima također zahtijeva da imate novi sadržaj za redovito dijeljenje. Sve ide punim krugom.
    3. Olakšajte: postoji mnogo dodataka za promicanje dijeljenja na društvenim mrežama , pa trebate upotrijebiti nešto na svojoj web stranici. Ako čitatelj ne može smisliti jednostavan način da podijeli vašu objavu na društvenim medijima, vjerojatno će krenuti dalje.

    Googleove smjernice za EAT

    Dok procjenjujete svoje SEO prakse, možete analizirati što Google koristi za obuku ljudskih procjenitelja sadržaja. Vidite, uz golemu količinu algoritama, Google zapošljava ocjenjivače kvalitete kako bi poboljšao iskustvo tražilice za sve.

    Google u svojim smjernicama za ocjenjivače objašnjava da stranica visoke kvalitete mora imati visoku razinu:

    • stručnost
    • vlast
    • pouzdanost

    Ili, kako je ovaj skup smjernica poznatiji, JEDI.

    Subjektivni pregled onoga što čini dio sadržaja prikazanim EAT ovisi o temi, pozadini onih koji objavljuju, reputaciji web stranice i još mnogo toga. 

    Iako možda nećete imati kontrolu nad svim čimbenicima od samog početka, imajući na umu EAT dok stvarate sadržaj može pomoći osigurati da vaš sadržaj ide u tom smjeru. 

    4 savjeta za poboljšanje vašeg EAT rezultata 

    1. Provedite svoje istraživanje: ovo se može činiti očiglednim, ali najbolji način da doista prikažete stručnost, autoritet i pouzdanost je dijeljenje točnih informacija. Dovedite stručne intervjue ili objave gostiju, kada budete u mogućnosti. Provjerite jesu li informacije koje dijelite točne, u kontekstu teme i za publiku koja će ih čitati. U suprotnom ćete najbrže postići nisku ocjenu s ovim kriterijima. 
    2. Budite temeljiti : sada kada ste sigurni da su vaši podaci točni, trebali biste također biti sigurni da su sveobuhvatni. Odgovaranje na pitanje kratkim ili jednostavnim postom može djelovati omalovažavajuće. Kako bi vas se smatralo stručnjakom, vaš sadržaj treba kod čitatelja ostaviti osjećaj zadovoljstva i opremljenosti. 
    3. Govorite onome što znate: Kada razvijate sadržaj za svoju web stranicu, držite se onoga o čemu govorite kao brend. Izbjegnite sindrom sjajnih predmeta i gubljenje u sadržaju koji nije relevantan za ono o čemu se radi na vašoj web stranici. Držanje vaše teme stručnosti pomoći će vam u izgradnji reputacije mjesta na koje možete potražiti informacije o tome. 
    4. Razgovarajte s potrebama svoje publike: Slično tome, moći ćete izgraditi pouzdanost i autoritet u umu čitatelja samo ako stvarno govorite o temi koju čitatelji žele čitati. Što je to o temi što trebaju znati? Koje probleme možete riješiti? Postoji razlika između mogućnosti da detaljno govorite o temi jer je tako dobro poznajete i mogućnosti da je podučavate na načine koji vam se čine pristupačnim i relevantnim. Potonje će pomoći čitateljima da vas zapravo vide kao autoritet i nekoga kome mogu vjerovati. 

    SEO marketing: sve zajedno

    U ovom smo vodiču pokrili gomilu informacija i mogu razumjeti ako se osjećate preopterećeno. Pojednostavimo stvari i brzo se dotaknimo najvažnijih točaka kako biste mogli otići s olakšanjem i uzbuđenjem zbog svog putovanja uz SEO za marketing.

    Black Hat vs. White Hat SEO

    Black hat SEO koristi ljigave taktike poput kupnje poveznica, nabacivanja ključnih riječi i dupliciranja sadržaja. Iako te stvari djeluju kratkoročno, neće djelovati dugoročno. Možda ćete vidjeti povećanje prometa i prihoda mjesec ili dva dok vas Google ne otkrije i zauvijek stavi vašu web-lokaciju na crnu listu.

    Bijeli Hat SEO je pravi put. Traje dulje, ali provodi pravu taktiku koja će vam se isplatiti godinama koje dolaze.

    Istraživanje i odabir ključnih riječi

    Imati prave ključne riječi na vašoj web stranici glavni je način na koji Google otkriva o čemu se web stranica radi. Korištenje alata kao što je Ubersuggest može vam pomoći pronaći prave ključne riječi koje su relevantne za vašu temu.

    Pazite da ih ne tjerate tamo gdje im nije mjesto i zapamtite da je stvaranje kvalitetnog sadržaja najvažnije od svega.

    HTML

    Naslovne oznake , meta opisi, alt. tekst i zaglavlja važni su dijelovi SEO marketinške slagalice. Pomoću njih ćete Googleu reći više o svom sadržaju i onome što čitatelji mogu očekivati ​​kada dođu na vašu stranicu.

    Arhitektura stranice

    Arhitektura vaše stranice usredotočena je na njen dizajn i funkcionalnost. Ako se korisnici ne mogu jednostavno kretati web-stranicom, presporo se učitava i teško je doći do određenih elemenata, Googleu će također biti teže kretati se web-stranicom.

    Povjerenje

    Ljudi trebaju vjerovati vašoj web-lokaciji, a značajke poput SSL certifikata i HTTPS-a sada su industrijski standard. Ne možete imati web stranicu bez toga i očekivati ​​rang jer Google to očekuje.

    Osim pozadinskih stvari, želite imati signale povjerenja na svojoj stranici koji ljudima pokazuju da ste profesionalac i da ih ne želite prevariti ni na koji način.

    Linkovi

    Izgradnja poveznica je ključna, ali teška i zahtijeva puno vremena i truda. Dobra vijest je da ima mnogo ljudi koji to rade pogrešno. Ovo otvara vrata SEO-ima koji su spremni uložiti dodatne korake kako bi izgradili veze na pravi način.

    Nemojte dobivati ​​neželjene sadržaje na Fiverru koji obećavaju 10 000 poveznica. To su prijevare. Morate ručno izgraditi svaku vezu na stranicama u vašoj niši koje imaju vlastiti promet.

    Osobno

    Budite sigurni da razumijete svoju publiku i ono što žele od vas. Svaki kupac ima očekivanja kada dođe na vašu stranicu, a na vama je da ispunite tu potrebu ili želju.

    Društveni

    Društveni mediji i SEO marketing dobro funkcioniraju zajedno, stoga nemojte zanemariti društveni aspekt jer on može pružiti dobar poticaj vašim SEO naporima. Za rangiranje na Googleu potrebno je puno, a dobivanje velikog broja dijeljenja na društvenim mrežama može doista pomoći pokazati Googleu da ste u tome na duge staze i da ste voljni učiniti sve što je potrebno.

    EAT (stručnost, autoritet, pouzdanost)

    Ovo je intuitivna provjera koju možete koristiti kako biste osigurali da se vaš sadržaj dobro povezuje s ljudima, na temelju kriterija koje Google koristi za evaluatore iz stvarnog svijeta. 

    Stvorite sadržaj koji pokazuje razinu razumijevanja teme i odražava reputaciju vrhunskog izvora informacija o njoj. Zapitajte se pomaže li vam sadržaj koji objavljujete izgraditi tu reputaciju i omogućuje li čitateljima da vam vjeruju u vezi s temom. 

    Ažuriranja SEO i Google algoritama

    SEO se često može činiti nepristupačnim ili nemogućim zbog izraza “algoritam”. Algoritam je niz operacija koje tražilica koristi za izračunavanje i rangiranje web stranica na temelju toga kada netko koristi određeni upit za pretraživanje. 

    Možda ste čuli da se algoritmi uvijek mijenjaju, i to je do neke mjere istina. Google radi ono što oni nazivaju ” temeljna ažuriranja ” više puta godišnje kako bi bolje služio onima koji pretražuju online. Možete istražiti povijest ažuriranja Google algoritma na web stranici Moz. 

    Međutim, dok Google često može napraviti podešavanja, vaša bi glavna briga trebala nastaviti stvarati visokokvalitetni sadržaj, koristiti relevantne ključne riječi i graditi renomirane povratne veze. Ne biste trebali pokušavati “izigrati sustav” kada je riječ o Googleovim algoritmima, budući da je glavni razlog za stalna ažuriranja uklanjanje ljudi koji to rade. Zapravo biste mogli naštetiti svom poretku ako se previše fokusirate na algoritam, a premalo na svoj sadržaj.

    Često postavljana pitanja o SEO marketingu

    Koje su jedne od najboljih agencija za SEO u Hrvatskoj?

    Kada upišete pojam SEO na Google.hr događa se nešto, nevjerojatno. Google od svih onih agencija isfura samo par.

    Na prvom mjestu nalazi se Slade.hr

    Simpatična curka koja se isfurala u SEO. Činjenica da zna, i samu sebe naziva Čovik za SEO. Simpatična curka je iz Zagreba, pa ko je slobodan i ko ima volje može kod nje na SEO edukaciju. Vrsni je stručnjak za Seo. Održava predavanja, i stvarno zna znanje.

    Na drugom mjestu je Arbona.hr

    Deloitte ih je uvrstio u 500 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki na području Europe, Srednjeg Istoka i Afrike. Iskusni Tim, stvarno mladih stručnjaka ( prosjek godina 26 ). Pored toga što su stručnjaci za SEO, posjeduju gomilu certifikata, da ne nabrajam. Stručnjaci su za Google Ads, FaceBook Ads…
    Tim koji pobjeđuje, u svim segmentima

    Na Trećem mjestu je ViralStudio.hr

    Ne tako veliki i moćni, ali su predani svakom klijentu. Znaju i mogu, a i hoće. Mala Seo Agencija u Velikoj Gorici koja je nastala od par entuzijasta, koji su se okušali u segmentima prodaje kao i markeringa. Zavoljeli SEO i krenuli ka tom putu.

    Koliko je vremena potrebno da SEO proradi?

    SEO nije brzi put do uspjeha. Nikad nije bio, niti će biti. Morate imati dugoročni plan kada je u pitanju SEO, jer može potrajati između šest mjeseci i godinu dana da se vaša stranica rangira za većinu ključnih riječi.

    Koji je najvažniji faktor u SEO marketingu?

    Ne postoji niti jedan faktor koji je najvažniji jer su svi važni. Kad bih morao odabrati nešto na što biste se trebali usredotočiti, to bi bilo pružanje kvalitetnih informacija ljudima. Možete imati sve dijelove SEO-a na mjestu, ali ako vaš sadržaj nije dobar, to nije važno jer ljudi neće biti zainteresirani za vas.

    Kako mogu brže rangirati na Googleu?

    Najbolji način rangiranja je redoviti i dosljedan trud. Ako ste u tome da ga osvojite, htjet ćete postojano graditi veze na svoju stranicu, stvarati novi sadržaj i ažurirati prethodni sadržaj . Radeći ovo dan za danom polučit ćete rezultate koje želite.

    Mogu li rangirati web stranicu bez SEO-a?

    Naravno, postoje situacije u kojima ljudi imaju sreće, ali to je vjerojatno zato što pružaju nešto što mnogi ljudi ne. Mnogi se ljudi natječu u istom prostoru, gdje najbolji SEO može pobijediti. Affiliate marketing izvrstan je primjer za to. Postoji milijun stranica koje se fokusiraju na sportsku robu za affiliate marketing. Natjecanje u ovom prostoru zahtijeva solidno razumijevanje SEO marketinga.

    Koliko košta SEO?

    Cijena SEO ovisi. Možete unajmiti profesionalca da to riješi umjesto vas ili možete sve učiniti sami. Ako to učinite sami, trebat će vam puno više vremena i morat ćete uzeti u obzir krivulju učenja. Međutim, većinom biste to mogli učiniti gotovo besplatno ako sve radite sami.

    SEO marketinški vodič: Zaključak

    Nadam se da ste izvukli mnogo iz ovog vodiča jer ovdje ima mnogo informacija. Obavezno se vratite natrag dok se probijate kroz svoje SEO marketinško putovanje . Najvažnija stvar koju treba zapamtiti o SEO-u je da u ovoj igri nema prečaca. Morate raditi stvari na pravi način i ići dalje jer ćete se tako istaknuti.

    digitalni marketing seo seo optimizacija
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    Demo
    Najčitanije
    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    20/11/202251 Views
    Meta otpušta 11000 radnika
    12/11/202244 Views
    Apple proizvodnju seli u Indiju
    08/11/202242 Views
    Nemoj Propustiti
    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    20/11/2022 Istaknuto 43 Mins ReadUpdated:22/11/2022

    Želite li naučiti sve o SEO-u? Prije nego što vas naučim kako funkcionira i kako se…

    Meta otpušta 11000 radnika

    12/11/2022

    Apple proizvodnju seli u Indiju

    08/11/2022

    Apple izbacuje “Hey” iz Siri

    06/11/2022
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Latest Reviews
    8.9
    Review: Dell’s New Tablet PC Can Survive -20f And Drops
    15/01/2021 Gadgets 2 Mins Read
    Review: Kia EV6 2022 The Best Electric Vehicle Ever?
    14/01/2021 U Trendu 2 Mins Read
    72
    Review: Animation Software Business Share, Market Size and Growth
    14/01/2021 Uncategorized 2 Mins Read
    Demo
    Najpopularnije
    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    20/11/202251 Views
    Meta otpušta 11000 radnika
    12/11/202244 Views
    Apple proizvodnju seli u Indiju
    08/11/202242 Views
    Naš izbor
    Što je Seo ? Potpuni vodič za početnike
    20/11/2022
    Meta otpušta 11000 radnika
    12/11/2022
    Apple proizvodnju seli u Indiju
    08/11/2022

    Prijavi se

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    Castor.hr
    Facebook Twitter Instagram Pinterest YouTube Dribbble
    • Home
    • Tehnologija
    • Gaming
    • Mobiteli
    • Buy Now
    © 2023 Castor.hr. Designed by Castor.hr.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Go to mobile version